sábado, 23 de abril de 2011

Note For a Child - Impossibly Beautiful




Note For a Child - Impossibly Beautiful




I am the question and you are the answer

I am the lyric with words, who, like dancers,

Need you, the melody, to give life to my song



I am a boat in the sea all alone

You are the North Star, guiding me home

I'm the explorer and you are the treasure I seek



And how can I dare to believe

I wake from this dream to see

Impossibly beautiful, you walk beside me

And all that I see in you

I just want to be with you

Impossibly beautiful, but beautifully true



I am a Japanese house made of paper

You, like a hurricane, lay me to waste

Here in my brokenness, everything changes but you



*********************

Recado para uma criança, Incrivelmente bonito.



Eu sou a pergunta e você é a resposta

Eu sou a letra com as palavras, que, parecem dançarinos,

Preciso de você, a melodia, para dar vida a minha canção



Eu sou um barco no mar sozinho

Você é a Estrela do Norte, guiando-me para casa

Eu sou o explorador e você é o tesouro que eu procuro



E como eu poderia ousar acreditar

Acordar desse sonho para ver

Incrivelmente bonito, você caminha ao meu lado

E tudo que eu vejo em você

Eu só quero estar com você

Impossivelmente belo, mas bem verdade



Eu sou uma casa japonesa feita de papel

Você, como um furacão, coloco-me a perder

Aqui na minha angústia, tudo muda, mas você.

Nenhum comentário: